Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Opvang/gastgezin voor 2 teefjes

  • Kiki

    Help! Ik zoek een gastgezin voor mijn 2 honden meiden. Ik kan geen 40 uren baan zoeken en ik heb in Lelystad niemand om me te helpen. Mijn ex en ik zouden het samen doen, maar na 1 week aan de vrijheid geroken te hebben en zelf wel lekker voorzien te zijn van een goede baan met cash, wilde hij niet meer heen en weren met de hondjes. Gevolg dat ik moest kiezen , of bij mij of helemaal bij hem. Nou geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om mijn hondjes weg te doen (je had zijn schrikreactie moeten zien toen ik (zogenaamd) zei dat ze bij hem mochten blijven, hij werd nog net niet grijs/groen). Daarom was delen zo fijn, dan kon je nog eens een dagje weg. Nu wil hij wel een nieuwe hond hoorde ik, eentje die hij eerst zoooo lelijk vond, maarja, zijn vriendinnetje heeft er zo een. Maar verantwoording dragen voor mijn 2 meiden en hun verzorging. Dat betekend dus 15 jaar eten en inentingen en hondenbelasting en de sterilisatie. Ho maar, mag ik zelf doen. En dan nog van die fijne vrienden die zeggen dat die hondjes maar verkocht moeten worden en we het geld moeten delen. Niet te filmen toch. Het zijn geen goederen! Nu wil ik dus voorkomen dat ik mijn hondjes weg moet doen, maar ik moet werk zoeken, en dat lukt dus niet. Mede omdat ik hier geen hondenoppas kan vinden. Het gaat om 2 boerenfoxjes. Lief en speels. 11 Maanden oud. Wilen graag rennen in het bos.

    Ik heb geen geld voor een uitlaatservice omdat ik zelf al niet eens weet hoe ik eten moet, dus ik zoek een gastgezin. Wie kan mij helpen?

    Kiki

  • undercover

    Ik denk dat je eerst eens moet proberen een wat objectievere advertentie te zetten, want het gaat ons allemaal niks aan over je ex, vind ik!!

  • Joost

    Ik had eerst eens nagedacht over het nemen van honden.

    Zo te lezen is een en ander niet aan u besteed.

    En nu zoek u een dagverblijf voor honden?

    Terwijl u nog niet eens werk hebt?

    Gratis, uiteraard… Moet ik uw honden nog voeren ook?